Välkommen till KKB

Till våra hyresgäster som har internetabonnemang hos TV-Net:

Efter installationen av öppet fibernät tar Telia över er som kunder. I samband med att ni blir Telias kunder, skickar de en kostnadsfri router till er. Avisering att hämta ut routern på posten kommer via sms/brev. Vid eventuella frågor, kontakta Telia på 90 200.

Legitimation, tack!
 
Fråga alltid efter legitimation innan du släpper in någon som du  inte känner igen! KKB:s personal och våra entreprenörer kan alltid legitimera sig. Vi aviserar alltid i förhand om planerade besök. Är du osäker kan du ringa vår Kundtjänst på 046-287 31 00 för att bekräfta att besöket kommer från oss.
 

KKB:s ledord är
"Trygghet i boende och verksamhetslokaler” skapad genom att vi; arbetar nära kunden, är professionella med ett proaktivt arbetssätt, är utvecklingsorienterade och jobbar med ständiga förbättringar samt att vi hjälps åt och håller ihop.

 

 

 

 

 

 

Felanmälan

Felanmälan

Felanmälan registreras och kan följas via Mina Sidor eller ring 046-287 31 50.

 

Felanmälan Samhällsnyttiga Fastigheter (Incit)

Felanmälan registreras genom att klicka här.

 

Fastighets- & Störningsjour
Securitas: 046-287 31 50

Fastighetsjour - Akuta ärenden efter kontorstid.
Störningsjour - Vid allvarliga och ihållande störningar i anslutning till din lägenhet efter kl 22.00

 

Kontaktuppgifter